Wij zoeken jou!
Manager Werving & Selectie
Bij Lichthuys draait het om mensen. Als advies- en interim managementbureau zorgen we al jaren voor goede interim professionals, hoofdzakelijk bij woningcorporaties, in de zorg of in het onderwijs. Deze interimmers – de Lichthuysers – zijn (freelance) professionals in finance, vastgoed of control.
Met ruim 30 Lichthuysers in opdracht, zorgen we voor nieuwe opdrachten – voor onszelf of voor andere interimmers die gelieerd zijn aan Lichthuys. We adviseren vanuit de zijlijn bij interimopdrachten en onderhouden het contact met opdrachtgever
en interimmer. Ook zorgen we voor de professionalisering en verbinding van de bij ons aangesloten interimmers, bijvoorbeeld door de organisatie van workshops, kennissessies en Talk & Bite-bijeenkomsten op het prachtige kantoor
in Utrecht, en voor de backoffice van Lichthuys.
Bij Lichthuys zijn we ontspannen én gedreven. We zijn een club van ervaren, betrouwbare, vriendelijke en inhoudelijk sterke professionals, die makkelijk communiceren, gesteld zijn op hun vrijheid, maar toch ook persoonlijk en betrokken zijn én vooral: met plezier samen aan een mooie, kwalitatief sterke organisatie willen bouwen. En dat lukt. Want het gaat goed met Lichthuys. Daarom gaan we onze dienstverlening uitbreiden met werving & selectie van vaste rollen: een logisch verlengstuk van onze huidige interim-dienstverlening.
We zoeken een Manager WERVING & SELECTIE. Het draait om ondernemen – kwaliteit – samenwerken
Wat ga je doen?
Je wordt hét gezicht van Lichthuys Werving & Selectie. Je stelt een businessplan op en gaat zelfstandig de werving & selectie-afdeling van Lichthuys opzetten en uitbouwen tot een serieuze business unit. Je zorgt voor het opstellen en implementeren van het interne werving & selectieproces en de digitalisering hiervan in onze recruitment software. Je legt goed de verbinding met de collega’s, wordt één van ons en draagt ook bij aan de activiteiten die we met het kantoor organiseren. In afstemming met je collega’s bouw je aan relaties met bestaande opdrachtgevers van Lichthuys, maar daarnaast acquireer je zelf ook nieuwe (potentiële) opdrachtgevers. Je ziet hierbij ook kansen voor onze interim- en adviesactiviteit. Zo zorg je, als ambitieuze ondernemer in loondienst, uiteindelijk voor een volle opdrachtenportefeuille van de afdeling Lichthuys Werving & Selectie.
Wie zoeken wij?
De ideale kandidaat heeft zich in het voorgaande herkend en
- heeft minimaal 10 jaar werkervaring, waarvan ongeveer 5 jaar in de werving en selectie;
- heeft bij voorkeur (maar geen must) ervaring in de woningcorporatie-, zorg- of onderwijsbranche;
- is goed thuis in de recruitmentmogelijkheden van LinkedIn, heeft daarnaast ook ervaring met het werken met- en inrichten van een recruitmentsysteem (Lichthuys gebruikt Carerix);
- heeft lef en een sterke commerciële drive, is ondernemend, ambitieus en zelfstartend;
- communiceert helder, prettig en genuanceerd;
- is gestructureerd, betrouwbaar, een goede samenwerker, komt afspraken na;
- is nieuwsgierig, leergierig en heeft oog voor innovatie;
- is een doorzetter, met een positieve grondhouding en scherpe focus;
- is “gewoon” een prettige collega, met wie je kan lachen en relativeren;
- werkt vanuit het kantoor in Utrecht, uiteraard is af en toe hybride werken prima.
Wat biedt Lichthuys?
Lichthuys biedt de mogelijkheid om vanuit een succesvolle organisatie met een goede sfeer, te gaan ondernemen in loondienst en je eigen afdeling op te bouwen. Je krijgt veel vrijheid. Als het werk er om vraagt kan het werving & selectieteam worden uitgebreid. Lichthuys biedt een passend salaris en een contract tussen de 32 en 40 uur per week. Op langere termijn zijn doorgroeimogelijkheden bespreekbaar.
Geïnteresseerd?
Voor deze werving & selectieprocedure is het externe bureau Lohman Advies ingeschakeld. Wil je informatie over de vacature of over de werving- en selectieprocedure, neem dan contact op met Sanne Lohman, tel: 088 – 323 02 20. Vanwege de naderende zomervakantie is de reactie termijn van deze wervingsprocedure langer dan gebruikelijk. We ontvangen je CV en brief uiterlijk 8 september 2024 per e-mail op lichthuys@lohmanadvies.nl
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. For this position we are only hiring candidates who are fluent in Dutch (speaking, writing, reading).
Omnia Wonen en UWOON in Harderwijk zochten
Financials
De Woningcorporaties in Harderwijk zochten financials voor diverse functies voor vaste invulling. Het ging hierbij om
Concerncontroller – Business controllers – Financials controllers
Teamleider FZ en medewerkers Financiële Administratie
Deze functies werden succesvol ingevuld. Zoek jij nou ook een partner voor de Werving & Selectie van jouw nieuwe collega, en wil je misschien intussen de plek interim opvullen? Neem contact met ons op en vraag naar de mogelijkheden. We gaan graag voor je aan de slag!
De Werving & Selectie van bovenstaande vacatures vond exclusief plaats door Lichthuys i.s.m. Movemaker Recruitment.
Wij zijn op zoek naar jou!
Open sollicitatie
Ben je geïnteresseerd in ons bureau, dan ontvangen we graag je reactie via onderstaande link.
We lezen deze zorgvuldig door en zullen een realistische inschatting maken in hoeverre je achtergrond, ervaring en loopbaan passen bij de opdrachten die we normaliter in onze portefeuille hebben.
Je hoort van ons! De informatie die je aan ons stuurt, wordt strikt vertrouwelijk behandeld en niet met derden gedeeld zonder je voorafgaande, uitdrukkelijke toestemming. Meer lezen over Lichthuys als bureau?
Lichthuys zoekt jou
Lichthuys is een jong en dynamisch bedrijf.
Wij dragen met plezier en passie bij aan de doelstellingen van onze opdrachtgevers. Onze opdrachten liggen op het gebied van finance, vastgoed en control. Soms als adviseur of controller, dan weer als manager of financieel specialist. Altijd uitdagend.
Ben jij een ervaren, maar nog altijd leergierige Interim Manager op Executive niveau? Sluit je aan bij het netwerk van Lichthuys. Werk vanuit de frontlinies aan het realiseren van positieve verandering!
Betrokken zijn bij ons netwerk vinden we belangrijk. Wij zijn geen intermediair maar linken uit ons netwerk de juiste kandidaat aan de klus. We organiseren regelmatig bijeenkomsten om te netwerken en kennis uit te wisselen. Andere ZZP’ers uit ons netwerk worden jouw sparringpartners, zodat je kennis kunt delen.
Voorafgaand aan een functie-invulling hebben we intensief contact met de opdrachtgever om de functie goed uit te diepen en verwachtingen goed te managen. Vervolgens kom jij in beeld. We kijken naar jouw achtergrond, kwaliteiten en wensen en zorgen ervoor dat de functie die we je voorleggen naadloos bij jou aansluit. Op deze manier word je altijd gelinkt aan een klus die bij je past en waar je met energie aan de slag kunt!
Ben je geïnteresseerd in ons bureau, dan ontvangen we graag je reactie via deze link. We lezen deze zorgvuldig door en zullen een realistische inschatting maken in hoeverre je achtergrond, ervaring en loopbaan passen bij de opdrachten die we normaliter in onze portefeuille hebben. Je hoort van ons. De informatie die je aan ons stuurt, wordt strikt vertrouwelijk behandeld en niet met derden gedeeld zonder je voorafgaande, uitdrukkelijke toestemming.
Spreekt ons profiel jou aan? Wil je samen met ons eens verder praten over verdere ontwikkelen en leuke opdrachten uitvoeren? Neem dan voor een nadere kennismaking contact op met ons via 030-7670564 of per mail naar harrietmaris@lichthuys.nl.